пʼятниця, 30 жовтня 2020 р.

Рекомендації для вчителя

 

            Педагогічний  процес  в  умовах  дистанційного  навчання:

                     комунікація  між  учителем  та  учнями

                             (рекомендації  для  вчителя)

1.     Визначте   найзручніший  інстумент  організації  дистанційного  навчання; єдину платформу  для  школи.

2.     Домовтеся  з  учнями  про  правила  та  дедлайни   під  час  дистанційного  навчання   і  дотримуйтесь  їх . Поясність правила: «Якщо у нас у розкладі два уроки з предмета…, протягом тижня кожен учень має виконати два завдання від вчителя. Вони будуть опубліковані в…». Дедлайн має бути чітким: «Роботи приймаються до 16:00 п’ятниці. Після цього часу не розглядаються та не перевіряються». Дитина має розуміти, що в неї є чітка дата, до якої треба виконати конкретне завдання.

3.     Сплануйте  роботу (які  навчальні  матеріали  треба  створити, як  відстежувати  роботу  дітей, у  який  спосіб  і  коли  надавати  їм  зворотний  звязок).

4.     Чітко дотримуйтесь розкладу уроків, уникайте перевантаження учнів. Дотримуватися санітарних норм щодо організації освітнього процесу під час карантину (обсягу домашніх завдань, часу безпосередньої роботи учнів за комп’ютером тощо).

5.     Створіть (за  бажанням)  окремий   Google   акаунт.

6.     Розробляйте  контент  не  для  перевірки  памяті  учнів, а  для  того, аби  їх  навчити  застосовувати  знання  на  практиці.

7.     Надайте учням чіткий алгоритм виконання завдань (тема; що опрацювати; де взяти матеріал для виконання завдання; куди надіслати роботу; кінцевий термін її прийому).

8.     Виставляйте  бали  за  процес  навчання, а  не  за  результат.

9.     Уникайте  покарань. Тимчасово  покарання  можуть  когось  примусити  працювати, але  в  довгостроковій  перспективі – бажання  навчатися  в  школяра  не  зявиться.

10.                       Один  раз  на  тиждень  робіть  пряму  трансляцію: живе  спілкування  мотивує.

11.                       Завдання  під  час  дистанційного  навчання  мають  бути   вдвічі  легші  за  ті, які  даються  в  офлайн.

12.                       За  потреби  шукайте  заміну  інтернету. Розробіть індивідуальну освітню траєкторію для тих учнів, які не мають технічних можливостей навчатися разом з усім класом.

13.                        Памятайте, що  ритм  навчання  формує  не  шкільний  дзвоник  і  перерви  між  уроками, а  сам  учень.

14.                       Розробіть спільно з батьками та учнями правила співпраці під час карантину. Підтримуйте зворотній зв'язок із батьками, інформуйте їх про рівень навчальних досягнення їхніх дітей.

15.                       Регламентуйте  час  для  зворотнього  звязку  з  учнями, батьками.

16.                        Особлива роль класних керівників – налаштування учнів класу на навчання, забезпечення комунікації з батьками та учнями.

17.                       Дотримуйтесь  академічної  доброчесності.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  35 інструментів для дистанційного/змішаного навчання – добірка НУШ https://nus.org.ua/articles/30-instrumentv-dlya-dystantsijnogo-navchann...