ЛАЙФХАКИ ДЛЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
1) Протягом
усього уроку вчитель має комунікувати та ставити запитання як учням у класі,
так і учням на дистанційному навчанні.
2) Для
того, щоб усі учні мали змогу гарно чути та бачити матеріал, який дає вчитель,
потрібно, щоби камера комп’ютера була спрямована чітко на дошку й педагога, а
не на дітей у класі. Сам учитель має бути біля засобів для трансляції уроку, а
не відходити в інший бік класу (так жоден мікрофон комп’ютерів не зможе вловити
розповідь педагога).
3) Щодо
відповідей на запитання учнів, то можна спочатку відповісти на запитання учнів
у класі, потім – дати їм невеличкий тест-самостійну, а в цей час дати відповіді
на всі запитання учнів на дистанційному навчанні. Тобто, спершу відповідають на
запитання ті, кількість яких може бути меншою, адже офлайн-учні мали змогу й на
перерві до того запитати вчителя і їм може бути не цікаво слухати повторення у
відповідях для учнів удома. Проте за потреби можна організувати все так, що учні в
класі слухатимуть і другу частину відповідей.
4) Для
того, щоб під час проведення перевірочних робіт учителю не доводилося готувати
окремі роботи для кожної групи учнів – запропонуйте всім робити їх у форматі
онлайн-тестування.
5) З
домашніми завдання все виявилося зовсім легко та просто: учні, які ходять до
школи, – здають усі роботи в зошитах особисто вчителю, а учні, які навчаються
дистанційно, – відправляють роботи за допомогою різноманітних платформ та отримують
усі бали та роз’яснення в онлайн-форматі. Для вчителя математики, наприклад, важливо, щоб група офлайн-учнів виконувала роботи в зошитах, оскільки в онлайн-оболонок є
специфіка – вони перевіряють результат. Проте для вчителя важливо навчити учнів
логічно мислити, він має бачити, де учень помиляється (на якому етапі), щоби
мати змогу надати якісний зворотний зв’язок.
Джерело: https://nus.org.ua/view/navchannya-v-zmishanomu-formati-kilka-praktychnyh-rekomendatsij/
Немає коментарів:
Дописати коментар